AMARAN:

ini tempat aku meluahkan apa yang tak dapat diluahkan
tempat aku lari dan bersembunyi dari realiti
juga tempat aku menjerit pada diri sendiri

-ini aku yang orang lain tak tahu-


".. love me, and you'll get hurt .. trust me, and you'll get betrayed .."
-Anonymous-

ikatan hati

jauh di sudut hati yg terdalam
ada rasa yg telah sekian lama terpendam
tapi tak pernah terluah dek kerana batas yg memisahkan

jauh di sudut hati yg tersembunyi
tersimpan harapan pada sebuah persahabatan
tapi terkubur akibat tak pernah sedar pada kekurangan diri

kini ku sedari
harapan itu terlalu tinggi untuk ku gapai
kau terlalu jauh untuk ku miliki

mungkin
tak seharusnya aku terlalu menyulam harapan
menanti pada impian
berharap pada sinar yg tak pasti kan kunjung tiba

jadi biarlah rasa ini terus terpendam
biar harapan itu terus tersimpan
biar takdir dan waktu yg akhirnya menentukan
kesudahan aku dan kamu


* untuk awak:
maaf atas segala kesilapan
maaf untuk setiap kekurangan yg ada
maafkan segala ketidaksempurnaan diri

No comments: