AMARAN:

ini tempat aku meluahkan apa yang tak dapat diluahkan
tempat aku lari dan bersembunyi dari realiti
juga tempat aku menjerit pada diri sendiri

-ini aku yang orang lain tak tahu-


".. love me, and you'll get hurt .. trust me, and you'll get betrayed .."
-Anonymous-

masihkah ada harapan??

ya allah
ku sangat sayang dia
ku terlalu rindu dia
ku dambakan dia sebagai teman hidup
ku mahu dia menjadi ayah kepada anak-anakku
ku ingin dia memimpin jalanku ke syurga
tapi apalah mampuku
manusia biasa lagi hina

ya allah
sungguh Kau lah yang Maha Berkuasa
ku yakin tiada yg mustahil bagi Mu
Kau mampu berbuat sekehendak Mu
kiranya tak menjadi kesalahan untukku meminta dan memohon

perkenankan lah permintaanku yang satu ini

ya allah
mohon berkati niat kami
jadikanlah dia yg terbaik untukku
temukan jodohku dengannya
mudahkan segala urusan kami
kurniakan kami dengan kebahagiaan
serta kesejahteraan hidup di dunia dan akhirat

Amin..

******
argh...!! bodoh!!
aku tak patut begini
dia bukan milikku..

ya Allah tolong sedarkan aku...
tolong yakinkan aku...
bahawa dia bukan milkku...

1 comment:

Anonymous said...

AMIN...mudah2an dpt yg tbaik.