AMARAN:

ini tempat aku meluahkan apa yang tak dapat diluahkan
tempat aku lari dan bersembunyi dari realiti
juga tempat aku menjerit pada diri sendiri

-ini aku yang orang lain tak tahu-


".. love me, and you'll get hurt .. trust me, and you'll get betrayed .."
-Anonymous-

hati

sejujurnya hati ini masih lagi berharap pada dia
walau aku tahu realitinya mungkin takkan seindah yang aku harapkan

kasih serta sayang aku masih utuh untuk dia

walau beribu kali aku cuba menafikannya
walau sejuta kali aku cuba menipu hati ini

tapi aku tahu
 rasa itu takkan mudah untuk aku hapuskan

D ..
meski di bibir aku keras mengatakan yang aku mahu kamu pergi
tapi di hati aku ingin kamu terus berada di sini
berada di sisi aku dan terus menemani aku
sama seperti waktu dulu

jujur aku terlalu amat merindui kamu D

No comments: