AMARAN:

ini tempat aku meluahkan apa yang tak dapat diluahkan
tempat aku lari dan bersembunyi dari realiti
juga tempat aku menjerit pada diri sendiri

-ini aku yang orang lain tak tahu-


".. love me, and you'll get hurt .. trust me, and you'll get betrayed .."
-Anonymous-

akhir

31 July 2013

di sinilah akhir sebuah kisah
antara aku dan dia

3 tahun 5 bulan menjalin hubungan
ternyata segalanya dusta belaka

sungguh aku takmenyangka tergamak sekali kau mendustai ketulusan sebuah persahabatan

sebagai sahabat
segala khilafmu telah ku ampunkan
tapi sukar untuk aku terus menjalinkan hubungan persahabatan bersulam dusta bersama kamu

selamat tinggal sahabat
semoga kau terus bahagia dalam dunia penuh kedustaan yang kau miliki
salam tulus penuh kasih dari aku
sahabatmu

1 comment:

Pembunuh Tanpa Bayang said...

lamanya kau menghilang.....