AMARAN:

ini tempat aku meluahkan apa yang tak dapat diluahkan
tempat aku lari dan bersembunyi dari realiti
juga tempat aku menjerit pada diri sendiri

-ini aku yang orang lain tak tahu-


".. love me, and you'll get hurt .. trust me, and you'll get betrayed .."
-Anonymous-

aku bukan untukmu

teman ..

cuba sekali kau fikirkan
cubalah renungi semula
sanggupkah dirimu untuk melukai dia ??

sedarkah kamu akan hadirnya dia ??
pernahkah kamu sedar akan pengorbanannya ??
pernahkah kamu fikirkan tentang erti kesetiaannya ??

sedarlah teman
hadirnya dia di sisi dirimu

sedari kewujudannya
dia yg sentiasa ada untukmu
dia yg tak pernah letih menemanimu
dia yg menjagamu tanpa mengira waktu
dia yg teramat mengasihi dirimu
malah lebih dari kamu mengasihi dirimu

dialah temanmu
dialah pendampingmu
dialah kekasihmu
satu-satunya hingga ke syurga

bukan aku
bukan yg lain
bukan juga mereka
tetapi dia
dan hanya dia

*UNTUK KAMU:
aku menaip ini demi kamu
agar kamu faham dan mengerti
aku bukan untukmu

*UNTUK AKU:
air mata
tolong berhenti mengalir
tolong terima kenyataan
dia bukan milikmu

1 comment:

Mr banson said...

Huhu