AMARAN:

ini tempat aku meluahkan apa yang tak dapat diluahkan
tempat aku lari dan bersembunyi dari realiti
juga tempat aku menjerit pada diri sendiri

-ini aku yang orang lain tak tahu-


".. love me, and you'll get hurt .. trust me, and you'll get betrayed .."
-Anonymous-

untuk kesekian kali

awak ..
saya tau saya dah banyak susahkan awak
buat awak sedih, tertekan, keliru
saya minta maaf

entah dah berapa ribu kali saya ucap kata maaf
tapi saya tetap ulang perkara yg sama
saya minta maaf

saya tau saya tak boleh jamin ini kali terakhir
saya tak boleh janji takkan buat silap lagi
saya minta maaf

tapi saya tak sanggup tengok awak sedih dan terluka
jadi mungkin saya harus pergi
supaya awak tak terluka lagi
saya minta maaf

saya minta maaf
sebab saya sayangkan awak
sebab saya sangat sayangkan awak
dari dulu, sekarang, dan insyaAllah selamanya

No comments: