AMARAN:

ini tempat aku meluahkan apa yang tak dapat diluahkan
tempat aku lari dan bersembunyi dari realiti
juga tempat aku menjerit pada diri sendiri

-ini aku yang orang lain tak tahu-


".. love me, and you'll get hurt .. trust me, and you'll get betrayed .."
-Anonymous-

biar rindu berlalu

rindu .. sangat rindu .. terlalu rindu ..
gembira bila rindu itu ada
tapi benci bila rindu itu hadir

rindu ini tak harus ada
sayang ini tak patut dibaja
kerana di sini bukan tempatnya

dia bukan milikku

walau hatiku miliknya
dia tetap bukan milikku
dan ia akan terus kekal begitu

dia bukan milikku..

                                        dia bukan milikku..
dia bukan milikku..
dia bukan milikku..

argh..!!!
bodoh..!!
bodoh ..!! bodoh..!! bodoh..!! bodoh..!! bodoh..!!

mana mungkin rindu itu bersambut
mana mungkin rindu berbalas
bila rindu itu memang bukan milikku

jadi kenapa aku masih berharap pada rindu??
sebab aku memang BODOH..!!!!

pergilah kau rindu
pergi jauh-jauh
pergilah bersama angin sepi
dan lenyaplah bersama kegelapan malam

.. when you give your heart to someone who does not belong to you ..
.. or when you love someone who does not love you ..
 you really are the most stupid person

mengapa aku masih mengharap perhatian itu
sedang ku tahu ia bukan milikku

haruskah ku biarkan saja rindu itu berlalu sepi ...

*mood: rindu, sedih, kecewa, marah, benci
sayang .. mana kau pergi??
aku rindu ..

No comments: