AMARAN:

ini tempat aku meluahkan apa yang tak dapat diluahkan
tempat aku lari dan bersembunyi dari realiti
juga tempat aku menjerit pada diri sendiri

-ini aku yang orang lain tak tahu-


".. love me, and you'll get hurt .. trust me, and you'll get betrayed .."
-Anonymous-

tears of guilt

malam ini
bertemankan kesunyian malam yg hanya dilatari bunyi cengkerik
air mata ini mengalir lagi buat kesekian kali

aku tahu ini salah
dan sesungguhnya aku sedar dan amat sedar hakikat itu
malah saban hari aku dihantui perasaan bersalah
semakin lama ia semakin menyiksa jiwa
hingga aku semakin hilang

aku tak berdaya lagi menanggung beban perasaan ini
tapi aku juga terlalu lemah untuk melepaskan

 ya Allah
tunjukkanlah jalan terbaik untuk kami
sesungguhnya hanya Engkau yg tahu
dan hanya Engkau yg mampu

No comments: